XL
INFODESK
(werkdagen:9-17u)
033-20 111 44
Gratis Verzending
180 Dagen Retour

Garantie XLMusic.nl webshops

Op al onze nieuwe producten geldt altijd de officiële garantie van de fabrikant. Dus maximale zekerheid. Op de meeste producten is dat minimaal 2 of 3 jaar. En op sommige merken zelfs 5 of 20 jaar! Hieronder leest u precies wat de XL service garantie in houdt en hoe u daar gebruik van kunt maken.

Top Producten

Zo goed als alle producten die we verkopen testen en evalueren we zelf. Dus hiermee geven we u een eerste garantie dat de producten in de hoogste kwaliteitsklasse vallen van de producttypen. Hierdoor hebben wij gelukkig dan ook weinig klanten die gebruik hoeven te maken van garantie. En mocht het dan toch een keer nodig zijn, dan kun wij ook echt XL service verlenen! Dus in de meeste gevallen zal u waarschijnlijk nooit garantie nodig hebben. En mocht het toch een keer zo zijn, dan bent u verzekerd van een hele goede afhandeling.

180 dagen gratis retour!

Bij XLmusic.nl leveren wij ook XL service. Mocht er ook maar iets binnen het eerste half jaar na aankoop van uw product zijn waardoor u product voor service naar ons of naar het service centrum van het betreffende merk moet voor controle, reparatie, omruil of service dan is uw retour altijd kosteloos en nemen wij de verzendkosten voor onze rekening! En natuurlijk de verzendkosten van het product naar u terug na omruil of reparatie zijn onder garantie bij ons ook altijd gratis! Heeft u product dus een defect of functioneert het niet naar behoren? Bel of email ons en wij gaan voor u aan de slag.

Wat valt onder garantie?

Voor nieuwe producten geldt altijd minimaal 2 jaar wettelijke garantie. Dus elk gebrek aan het product wat direct met het product te maken heeft en wat bijvoorbeeld een productiefout is of later ontstaat omdat het product niet goed geproduceerd is, valt onder de fabrieksgarantie.

Wat valt onder een verzekering?

Alle mankementen aan producten die niet onder product fouten vallen zijn mogelijke verzekeringsgevallen. Denk aan het vallen of stoten van het product. Er verkeerd mee omgaan, ongelukjes, kortom alles waar het product eigenlijk zelf niet de oorzaak van het defect is. In veel gevallen kun je de schade toch vaak kosteloos laten repareren. Dit kan bijvoorbeeld door gebruik te maken van uw woonhuis verzekering of aansprakelijkheidsverzekering als iemand uw product geleend heeft. Of uw bedrijfsverzekering als u het product bedrijfsmatig gebruikt. Heeft u dus schade als gevolg van een ongelukje en die niet onder de standaard garantie valt dan kan uw product toch misschien gerepareerd worden zonder kosten. Neem hiervoor contact met ons op en we helpen u graag verder!

Verbruiksproducten/Slijtage

Soms zijn bepaalde producten geen standaard producten. Veel elektronica is een standaard producten maar sommige onderdelen en producten zijn verbruiks of slijtage producten. Denk bijvoorbeeld aan een batterij of oplaadbare accu. Een standaard batterij kun je maar 1 keer gebruiken. En ook veel oplaadbare batterijen en accu's zijn een beperkt aantal keren op te laden. Na elke keer opladen zijn ze iets versleten en hebben ze iets minder capaciteit. De standaard garantie op ingebouwde accu's is dus meestal ook beperkt tot een half jaar. Slijtage is ook soms een verwarrend begrip. Slijtage valt soms wel onder garantie en soms ook niet. Slijtage door veelvuldig gebruik, en verkeerd gebruik valt meestal niet onder garantie. Denk bijvoorbeeld aan het heel intensief gebruiken van een product. Of het dubbel vouwen van een geluidskabeltje. Of het verkeerd aansluiten van een speaker. Kabelbreuk en elektronische schade van dit soort slijtage valt bijna nooit onder garantie. Mogelijk weer wel onder een verzekering.
Slijtage als gevolg van een productfout, bijvoorbeeld door een ontwerpfout, weer wel. In bijna alle gevallen kunnen wij u telefonisch of per email hier al bij helpen. En in veel gevallen kunnen wij ook voor u onder coulance met leveranciers toch een oplossing bieden. Vragen kan dus altijd!

Garantie afhandeling

Voor alle garantie afhandelingen hoeft u alleen maar uw bestel of klantnummer te hebben. Of eventueel het email adres waarmee de bestelling gedaan is. U hoeft dus niet het bonnetje of factuur weer helemaal op te zoeken en wij kunnen dus direct nakijken om welk product het gaat en helpen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Professioneel advies van XLmusic.nl Experts? Stel een vraag
Copyright © 2000-2017 AudioInterface.nl webshop van XLMusic.nl onderdeel van CRMAV.com Webshops
Vraag/Contact
Email
Bel me terug
Facebook
Garantie/Service
Garantie
Retour
Openingstijden
Infodesk maandag-vrijdag
Telefoon: 9:00 - 17:00
Email: 9:00 - 20:00
Whatsapp(berichten): 9:00 - 21:00
Showroom: 9:00 - 17:00
Algemene voorwaarden | Service & Garantie | Privacy Verklaring

Online shopping platform door CRMAV.com webshops, usselerveenweg 96, 7654PJ Enschede Onder voorbehoud, aan op de website genoemde prijzen, fotos, videos en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.